středa 8. srpna 2007

Prague (3)

Včera večer se mi stala hrozná věc. Zrovna jsem zkoušel kromě sprchového koutu i rohovou vanu, a zrovna ve chvíli, kdy jsem seděl na vestavěném sedátku a zamyšleně se díval na sedátko záchodové na protější straně místnosti, z ničeho nic na mě prudce vytryskla voda z nečekaného směru. Chvíli mi trvalo zvládnout překvapení, oslepení a zastavení vody, ale pak se mi naskytl pohled na dílo zkázy: hadice od sprchy byla nahoře prasknutá. Na chvíli jsem pustil vodu, ale bystrý proud směřující mi přímo do obličeje nedával na vybranou odkud vítr fouká a voda proudí. Večer pro mě končil nepříjemným usínáním s myšlenkou, že zítra musím jít na recepci se přiznat.

Po sedmé ráno mi už nešlo usnout a jediným ranním zpestřením mi byl pohled na cizince cpoucí do sebe jogurty Aro.

Každopádně odpověď recepční mě kapku dostala. Když jsem jí oznámil, že hadice u sprchy u vany tak trochu praskla, odvětila "Už zase? To jsou asi nějaký šmejdy!" Nejen že mi vůbec nevynadala, ale ještě se mi omluvila(!). Tak jsem se taky omluvil a odkráčel pryč, vstříc dnu vyplněnému zážitky s databází DB2 od firmy IBM a notebookem Dell od firmy Dell.

Po návratu na hotel byla sprcha opravená. Vyzkoušet jsem ji ale ještě nestihl, protože jsem spěchal do hospody Druhej svět za kamarády z vysoké školy, kteří se přesídlili do Prahy.

Žádné komentáře:

Okomentovat