pondělí 28. srpna 2006

PPL

Prý mě řidič ze zásilkové služby PPL (kterou mimochodem před nedávnem koupila Deutche Post - DHL) nezastihl, takže mi nemohl doručit zásilku pro kamaráda Mendlajze. Protože ale na ní má eminentní zájem (Mendlajz, ne ten řidič), a nechtěl jsem ho nechat čekat až do zítřka, nezbylo mi nic jiného, než se vypravit do slatinského depa 06 a zásilku vyzvednout osobně.
Nebudu zbytečně napínat -- dispečer 20 minut lítal po hale, ale můj balíček nenašel. Když se tak dívám na tu fotku (kterou jsem udělal v nestřeženém okamžiku), tak se mu ani nedivím...
To je ale divná domácnost -- všude samý balíky...
Takže jsem šel domů s prázdnou.

2 komentáře:

  1. Mě PPL z cca 5 zásilek, kdy jsem byl vyloženě doma přivezlo jedinou. Jinak jejich systém telefonátů o rozvozu zásilky v době mezi 6:00 a 7:00 ranní nechápu - v tu dobu je vzhůru tak možná noční směna...

    OdpovědětVymazat
  2. Mě to vozí zásadně když jsem na obědě...

    OdpovědětVymazat