středa 23. srpna 2006

Web 2.0

V roce 2000 praskla internetová bublina. Internetové projekty se rodily jakou houby po dešti, investoři do nich investovali obrovské peníze, akcie firem na burze rostly do závratných výšin... a pak se ukázalo (respektive došlo to i investorům), že je to jenom bublina, že ony firmy nemají šanci nikdy vydělat do nich investované peníze, a bublina se jménem .com (dot com) praskla.
Nicméně už uplynula nějaká doba, ztráty jsou zalepeny a přichází další vlna, tentorkáte s názvem Web 2.0.
Ke svezení na této vlně potřebujete několik zásadních věcí:
  • především název firmy (tenhle generátor mi na pár kliknutí vymyslel cool názvy jako Infodidoo, Zimkoya, Tivootix nebo Rititix a zároveň taky vymyslí, čím se firma bude zabývat)
  • firemní logo (z něj je tenhle obrázek)
  • dobrý business plán
  • až bude všechno hotovo, výsledek zkontroluje Web 2.0 validátor
(Za odkazy vděčím Patricku Zandlovi a Štěpkovi.)

Aby toho nebylo málo, tak generátor log jsem už na jeden projekt, kde byla potřeba nějaká provizorní grafika, použil.

Doporučená literatura: Web 2.0 je bullshit, Jeffrey Zeldman: Web 3.0

Žádné komentáře:

Okomentovat