neděle 26. listopadu 2006

Prodloužená

Dnes večer jsme měli v tanečních prodlouženou. Fajn bylo, že na stadec jsme mohli jít pěšky a taky jsem byl podstatně víc v klidu než před poslední prodlouženou. Kromě Marty s Lukášem s námi šli ještě tajný kamarádi naši a Jirka Šíma. Kromě tancování a pití vína (?! paní Buryanová totiž na prodloužených zakazuje prodávání piva?!) jsme se (nejen) s pánskou částí osazenstva věnovali především sledování toho, jak které tanečnici leze pozadí (Heda: "Co kalhotky, já sem teď viděla i trenky!" David: "Tak tos tede vyhrála!")
Mírný šok jsem mě čekal při setkání s Radko Staníčkem na tanečním parketu. Tak řečený Skřet učí (učil?) na FI Datové modelování. Dost by mě zajímalo, jestli ta dáma byla ona slavná Marie Duží. Transparentní intensionální logika. Universum diskursum. Uááá, dneska neusnu.

Žádné komentáře:

Okomentovat