pátek 18. srpna 2006

Legenda

Do restaurace Legenda na Jiráskové chodím poměrně často. Mám ji nejblíž ze všech hospod, takže tam skoro každý den chodím na meníčko a kupříkladu včera jsme tam byli s klukama z gymplu. V pozvnesené náladě jsme vtipkovali s vrchním ("Můžu vás poprosit o zaplacení?" "Tak poprosit můžete..." :) takže mě ani nepřekvapilo když mi to vrchní zas dneska na obědě vracel ("Jedničku a velkou kofolu." "A šest piv?"). Co mě ale překvapilo, byla doma zapomenutá peněženka.
(Už jednou se mi něco podobnýho stalo, ale to byla v Brně Bára, která pracuje jen kousek, a která mě přišla zachránit.)
No, když jsem vrchnímu (když došlo na placení) s tragickým výrazem oznámil, že "mám takovej problém...", smál se tak, že si musel sednout na židli...
Ale dobře to dopadlo, peníze mám donést v pondělí.

Žádné komentáře:

Okomentovat