středa 13. září 2006

Cashback u nás

I když je to Baruščino téma, tak vzhledem k tomu, že je pryč, dovolím si zablogovat za ni.
V prodejnách Hypernova a Albert s kartami ČSOB bude od od října ve zkušebním a od listopadu v ostrém provozu fungovat služba, na kterou se všichni těšíme: cashback. Ve zkušebním provozu ho budou poskytovat: Albert Chrpa v Praze-Chodově, Hypernova Brno-Modřice a Hypernova Uherské Hradiště – Kunovice, v plném provozu všech 297 prodejen.
Cashback u ČSOB znamená, že k nákupu alespoň za 300,- Kč si můžu říct o hotovost 100-1500 Kč (v násobcích sto) a tu mi pokladní vrátí. Nic se za to neplatí (narozdíl od výběru z bankomatu) a oproti placení kartou bude vždy vyžadován PIN (a možná nebude vyžadován podpis).
Cashback půjde použít i s kartami ČSOB, které vydává Poštovní spořitelna a Fio, ale ne ostatními: klienti IC Banky, Oberbank, PPF Banky, Waldviertler Sparkasse von 1842, Raiffeisenbank im Stiftland a Volksbank mají zatím smůlu.
Zdroj: ČT24, Finexpert a Finexpert.
Podle všeho si ČSOB s Internetem pořád nějak nerozumí: na svém webu nemá ČSOB o cashbacku ani zmínku, o tom, že celé pondělí nefungoval internetbanking nemluvě (nicméně díky zavedení cashbacku jim odpouštím :) .
A ještě jedna kuriozita: v neděli jsem vybíral z bankomatu 6000,-. V úterý se na výpise z účtu objevilo 2x stržených 6000,- + 5,- Kč za výběr. Po dlouhých telefonech ("Kdy by tak ten internetbanking mohl fungovat?") jsem už na řešení něměl sílu a nechal jsem to na dneska. A hopla! na dnešním výpise je +5000,- +6000,- a + 5,- Kč "Oprava duplicity 11.9.". Už jsem se lekl, že všechy výběry 11.9. přispívaly třeba na opravu WTC :)

2 komentáře: