sobota 16. prosince 2006

Andělé a démoni

Další kniha Dana Browna, kterou jsem před chvílí dočetl, mě dlouhou dobu odrazovala svým názvem. Nicméně když ji Bára včera přinesla domů a odkráčela péct cukroví, otevřením 580 stran tlusté bichle jsem odpověděl na otázku co s načatým večerem, a rozhodl se jí dát šanci.
Tryskem pádící děj, odehrávající se tentokrát skoro celý v Římě, opět sleduje symbologa Roberta Langdona v honbě za tajemným společenstvím dotýkajícího se samých základů katolické církve. Příběh popisující události po smrti papeže, je proti Šifře ještě o něco aktuálnější, je v něm víc nenadálých zvratů a používání CERNovských technologií až zlehka koketuje se sci-fi.
Vzhledem k tomu, že spát jsem šel v pět ráno, celou noc se mi o knížce zdálo a v poledne jsem přemohl spánek, abych ji tak za 8,5 hodiny čistého času dočetl, troufám si děj označit za poutavý. Komu se líbila Šifra mistra Leonarda (Da Vinciho kód), toho Andělé a démoni určitě nezklamou.

2 komentáře:

  1. sice jsem na tu knihu slyšel/četl spíše negativní reakce (hlavně ve stylu, že děj je skoro stejný, jako v šifře), ale po tvém hodnocení si ji asi přečtu...

    OdpovědětVymazat
  2. Obě knížky mají společný, že (zjednodušeně řečeno) někdo chce zničit katolickou církev a připlete se k tomu Langdon.

    OdpovědětVymazat