čtvrtek 15. února 2007

Bez obalu: Miloš Zeman

V dnešním Reflexu (7/2006) je rozhovor Milana Šímy s Milošem Zemanem, ve kterém Zeman mluví celkem rozumně, ale konec rozhovoru, když říká, že nečte noviny ani časopisy, to je ten starý Zeman, který umí důkladně pobavit.
A to vám to opravdu nedá, když jdete kolem novinového stánku a vidíte tam noviny s titulky, třeba i o vás, abyste si nějaké nekoupil?
Za prvé kolem stánku naštěstí tady, na Vysočině, nejdu, ale i kdybych kolem něho šel, tak já novináři tak hluboce pohrdám, že představa, že bych si koupil papír, abych si přečetl názor nějakého kreténa, mě opravdu neláká. Političtí komentátoři představují v České republice houfec vzteklých trpaslíků, z nichž velká většina je ještě nebetyčně pitomá, a proč já mám číst názory pitomců.
A já už myslel, že se vaše nenávist vůči novinářům časem obrousila.
Ale víte co, já nedělám autorizace svých rozhovorů, tak mě třeba pošlete Reflex a já si při té příležitosti, jak říká známá anekdota, přečtu nejenom ten rozhovor, ale celý časopis.
A třeba zjistíte, jak hluboce jste se mýlil.
To jistě (s ironickým úsměvem). Ochutnejte raději tento domácí sulc.
To je ale velmi nezdravé.
Tak si vemte ještě.

Žádné komentáře:

Okomentovat