pondělí 12. února 2007

Zdeněk Burda, to je kurva

Zdeněk Burda bytem K Blahobytu 149, 53352 Srch zkopíroval mou stránku O češtině v Javě: https://www.zdenda.com/poznamky/doku.php?id=doc:java
Je zloděj, protože porušuje autorský zákon a je kurva, protože stránku vydává za svoji (protože z ní vypustil pár slov).
Já s tím nemůžu nic dělat než požádat kamarády bloggery o odkaz na tuhle stránku s textem Zdeněk Burda.
Na hledání stránek, které vám někdo na internetu ukradl můžete použít nástroj Copyscape.

4 komentáře:

  1. doporucuji:
    http://hulanator.kompost.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Poslals zento článek i onomu Burdovi? Doufám, že jo...Zaslouží si to.

    OdpovědětVymazat
  3. 1) nevydával jsem ten text za svůj

    2) ta wiki je můj poznámkový blok, je rsyncovaná z notebooku kde ji používám i když jsem offline (jen odkaz na původní text mi prostě nestačí)

    3) napsal jsem ti že jsem nevěděl kdo je autorem (vždy jsem uváděl odkaz na originální článek, když jsem ho znal), zeptal jsem se tě jestli tě tam jako autora mohu uvést a nechat to tam, nesouhlasil jsi

    4) tvůj text jsem zrušil a napsal tam vlastní - to se ti nelíbí, ale nic to neporušuje

    5) zakázal jsem přístup do těch poznámek úplně všem, myslím že byly přínosné i jiným lidem, ale za to aby mi nějakěj hulvát jako seš ty psal že jsem kurva mi to nestojí

    OdpovědětVymazat
  4. 1) To je lež. Zdeněk Burda z mého textu vypustil slova a vydával ho za svůj. Ve svém mailu píše: Text jsem přepsal vlastníma slovama, takže jsem autorem toho textu.

    2) stáhnout text z internetu je ok, zveřejnit text (i na internetu!) bez svolení autora není ok

    3) zveřejnit text lze jen se svolením autora

    4) vypuštění slov z textu se teď říká "napsat vlastní"? tak takovému autorovi já říkám "kurva"

    5) pomáhat lidem je ok, porušovat autorká práva není ok.
    pokud na tom webu bylo víc textů, k jejichž zveřejnění autoři nedali svolení, tak si Zdeněk Burda jen ušetřil problémy.

    Problém je, že Zdeněk Burda vůbec nechápe slova "autor", "zveřejnit", "souhlas se zveřejněním",... to je pak těžké...

    OdpovědětVymazat