středa 14. března 2007

On-line kalendáře

Před časem jsem tu psal o tom, že nám doma pořád visí kalendář, který je sice od pana Klegy, ale na druhou stranu je na rok 2005. To jsme se rozhodli změnit, a předplacením Reflexu získat aktuální kalendář od pana Šibíka, ale zatím nám nic neposlali...
Dnes jsem si usmyslel získat seznam českých svátků a nepracovních dní. Při té příležitosti jsem objevil web Calendar.sk, který tenhle seznam obsahuje a kromě toho taky neuvěřitelné množství dalších kalendářů. Část z nich si do svého plánovacího software můžete naimportovat ve formátu iCalendar.
Nakonec se ale kalendář se svátky z Calendar.sk neukázal jako nejlepší volba, protože obsahuje i "významné dny", ve kterých se ale chodí do práce.
Projekt Mozilla Calendar obsahuje kalendáře svátků a prázdnin spousty zemí, ale český kalendář svátků nestojí za moc, protože neobsahuje Nový rok ani Velikonoční pondělí.
Nakonec jsem vzal za vděk kalendářem od Františka Fuky, který obsahuje Velikonoční pondělí až do roku 2015.
Ze zajímavých kalendářů ještě přidávám odkaz na kalendář filmových premiér také od Františka Fuky.
K používání on-line kalendářů ve formátu iCalendar v programu Outlook 2003 je potřeba plugin RemoteCalendars.
Dneska mě kalendářování tak chytlo, že jsem vytvořil kalendář "Organizace školního roku" (tak se odborně říká tomu, kdy jsou prázdniny), stáhnout se dá i ve formátu iCal.

Žádné komentáře:

Okomentovat