sobota 5. května 2007

Je to spam nebo není?

29. listopadu 2007 mi přišel následující mail:
Vážená paní ředitelko, vážený pane řediteli.
Dovoluji si Vás oslovit před posledním měsícem roku 2006 s nabídkou exkluzivního typu financování Vašeho podnikání v ČR.
predvanocni_nabidka_PO.doc
Věřím, že Vás nabídka zaujme a využijete služeb naší banky, která má vedoucí postavení na trhu pro segment malých a středních podniků.
V případě jakýchkoli dotazů či nejasností se na mne nebo tým mých kolegů neváhejte obrátit.
PS: 15.12.2006 pro Vás otevíráme další pobočku - Brno-Starý Lískovec (v roce 2007 to budou další pobočky Česká, Kounicova, Řečkovice, Vaňkovka, Spielberk, Líšeň)
S přáním mnoha úspěchů ve Vašem podnikání
KAREL POGŠTEFL
Head of Retail, Group Branch Brno, Region Brno
Komerční banka, a. s.
Kolegu ředitele jsem poslal tam, kam Topolánek posílá novináře. Klientem Komerční banky nejsem a nikdy jsem nebyl, tudíž jsem mail považoval za spam a pomocí formuláře KB naprášil na Úřad na ochranu osobních údajů.
19. dubna 2007 jsem obdržel z úřadu odpověď:
K Vaši stížnosti (SP-2006-002536) ze dne 29. listopadu 2006 na rozeslání nevyžádaného obchodního sdělení subjektem Komerční banka, a.s. Vám sdělujeme, že jsme na základě Vaší stížnosti provedli u tohoto subjektu kontrolu.
Kontrolou bylo zjištěno, že subjekt Komerční banka, a.s. provádí rozesílání obchodních sdělení v souladu se zákonem č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti, ve znění zákona č. 214/2006 Sb. Kontrolovaný neporušil výše citovaný zákon.
Kontrolou nebylo prokázáno šíření nevyžádaných obchodních sdělení výše uvedeným subjektem.
Mgr. Martina Šnajderová, DiS., v.r.
vedoucí samostatného oddělení Inspektorátu IV
Tak nevím, je to spam nebo není?

Žádné komentáře:

Okomentovat