čtvrtek 17. ledna 2008

Dokáže tohle váš...

Od posledního zápisku o roztomilé roztržitosti jsem o ní dlouho nic nepsal, ale není to proto, že by se věci zlepšily.
Dnes ráno, když jsem odcházel z bytu, všimnul jsem si, že postrádám tašku. I vrátil jsem se pro ni, naskládal do ní všechny obchodní papíry a odešel.
Později odpoledne jsem si všiml, že mi něco chybí. A to ne jen tak něco, ale moje taška! Poněkud jsem se vyděsil a začal usilovně přemýšlet, kde jsem ten den chodil a kde ji mohl zapomenout.
Strašidelnou situaci vyřešila, jak jinak, Bára: tašku jsem zapomněl doma v předsíni.

Vzpomíná si někdo, jak by mohlo znít dokončení věty z nadpisu?

4 komentáře:

  1. Strycek Gugl radi:
    "dokaze tohle vas kecup?" nebo dokaze "tohle vas jogurt?"...

    OdpovědětVymazat
  2. Jo, tak to je pravda, ale ten nadpis měl korespondovat s obsahem článku.

    OdpovědětVymazat
  3. Dokáže tohle váš ... mozek?
    A Marti, bude to furt horší...

    OdpovědětVymazat
  4. Martas zkus ginkgo bilobu, jiz je overeno, ze na cleny vasi rodiny pusobi pozitivne :)

    OdpovědětVymazat