úterý 11. listopadu 2008

Quantum of Solace (2008)

Bohužel jsem si z minulého dílu nepamatoval kdo je to Vesper, Šifra, Mathis, netušil jsem, koho a kam Bond veze na začátku v autě a vůbec celý film jsem nechápal, kdo co kam a proč.
Přiznám se, že jsem film nepochopil, nepochopil jsem, co vlastně dělá hlavní zloun, jak to souvisí s tou tajemnou organizací, jak zloun vlastně umřel, jestli skončila ta organizace, co se stalo s jejími členy, co Bond odhalil, co se stalo s těmi co neodhalil a tak dále.
Nastane situace a, aby se děj mohl posunout, Bond něco pronese nebo udělá. Poněkud jsem postrádal nějakou logiku nebo důvod, proč právě tohle. Náhlé osvícení? Risk? Blafování? Něco z minulého dílu? Nebo snad informace, která přišla na Bondův chytrý mobilní telefon? M "svému agentovi věří", takže má problém vyřešený. Já ne. Craigovu Bondovi nevěřím ani neměnný sveřepý výraz, ani to jak Bourne-wanabe hraje převážně tím, že s sebou nechá mlátit o městský stacionář.

V anketě jsem se ptal na letní filmové hity.
Mamma Mia! 6
Temný rytíř 4
WALL-I 4
Bathory 3
copak mám čas chodit do kina? 3
Nezapomeňte hlasovat v nové anketě!

Hodnocení: **
(* - naprostá hrůza, ** - ztráta času, *** - dobrej film, **** - šel bych znova, ***** - musím si pořídit)

Žádné komentáře:

Okomentovat