úterý 30. ledna 2007

Volá VZP

Před chvílí mi volala paní z VZP, kvůli nesmyslně naúčtovanému "dluhu". Dovolím si laskavému čtenáři neumělou transkripcí přiblížit obsah rozhovoru:
Dostala jsem vaši námitku, kde uvádíte, že jste studoval, tak jestli byste to mohl přijít doložit.
Vy jste patrně přehlédla, že námitku podávám z důvodu promlčení.
Ano jistě, ale kdybyste mi donesl potvrzení o studiu, tak by se to snadno vyřešilo.
Nezlobte se, ale já to pokládám za vyřešené. Pošlete mi opravené vyúčtování, kde tento "dluh" nebude.
Není to vyřešené, někde se stala chyba a je potřeba to zdokladovat.
Podívejte, kdybyste se ozvali v té pětileté lhůtě, tak bych to potvrzení sehnat musel, ale teď k tomu nevidím důvod.
Tak jestli trváte na námitce z důvodu promlčení, tak si budeme muset dopisovat o téhle námitce...
To tedy nebudeme! Je to promlčené a hotovo! Jestli mě VZP bude kvůli tomu ještě otravovat...
Tak jestli to berete tak, že vás otravuji...
...tak vás upozorňuju, že jsou i jiné pojišťovny...
...já vás tady nedržím! Na shledanou!

No jsem velice zvědav, co mi napíšou. Vypadá to, že si budu muset na VZP založit na blogu rubriku...

2 komentáře: