pondělí 31. května 2004

Můj talent důkladně prozkoumat všechny ostatní cesty, než si nevěřícně vyberu tu správnou, je vskutku fenomenální. Zjistil jsem, kde je benzínka Shell, radnice, škola, kino Meteor, divadlo a Oděvy pro silnější (avie). No, nebudu dlouho napínat, do hotelu A. jsem nakonec dojel a v recepci mě očekávali. Dostal jsem klíče, ovládání k televizi a šest stravenek na snídaně. Momentálně ležím na posteli v pokoji 308 (uff! třetí patro -- s taškou a batohem žádná sranda) a dívám se na televizi (naladěny ČT1 a 2, Nova, Prima a slováci, dokolečka za sebou až do čísla 21).
Zatímco dvě největší výzvy jsem úspěšně vyřešil (večeře a hotel; ne nadarmo má soutěž název Challenger), postavila se přede mě další: dostal jsem doporučení, že auto mám nechat u hotelu a do areálu se nechat odvézt řidičem. Z druhé strany identifikační kartičky jsou důležitá čísla (telefonní), včetně telefonu na Transportation. Jak tohle zvládnu, to nevím. Vážně uvažuju o tom, že vyrazím dřív a na kurty dojdu pěšky (aby se nezjistilo, že jsem pohrdl dopravou).

Žádné komentáře:

Okomentovat