úterý 1. června 2004

Jsem zbabělec. Je to tak, říkám to hned a rovnou, aby laskavý čtenář mohl zavčasu odejít. Oč jde? Hanebně jsem vyměkl a na kurty odjel (svým) autem. Je to tak, řidiče jsem nezavolal.
Ale má to i světlou stránku -- rapidně jsem se zlepšil v orientaci po P. Hned na první pokus jsem dojel přímo naproti sportovišti. Drobnou vadou na kráse byla železniční trať, které stála v cestě, ale najít vhodný přejezd pro někoho tak orientačně vybaveného byl otázkou okamžiku.
Na stole s občerstvením už jsou vzorně nechystané mísy (šunčička, hermelínek, zeleninka, rohlíčky a především kafíčko, které včera chybělo!), jenom nevím, kam to dám -- jdu v podstatě rovnou ze snídaně (hemenex, rohlíčky, čajíček). Asi se zajedu podívat do Tesca, jestli nemají nějaký krabice vhodný k transportu jídla...

Žádné komentáře:

Okomentovat