pondělí 15. ledna 2007

Účastníci zájezdu (2006)

Předem mého blogpostu musím říct, že našeho nejprodávanějšího autora rád nemám. Knížky jsem četl asi dvě a za chvíli se mi z hlavní postavy (úspěšného českého spisovatele) dělalo blivno. Stejně tak blivno se mi dělalo z první Vieweghovy adaptace, kterou režíroval Filip Renč. Román pro ženy by ode mě dostal jednu hvězdičku - za muziku Evy Frühlingové a odhalení, kdo je Pažout.
Nevím, jestli je Jiří Vejdělek (režíroval televizní seriál Redakce) tak dobrý režisér nebo je v tom něco jiného, ale Účastníci pro mě byli velmi, ale velmi příjemné překvapení. A atmosféru letních zájezdů a jejích účastníků po česku vystihuje takřka dokonale.

Hodnocení: ****
(* - naprostá hrůza, ** - ztráta času, *** - dobrej film, **** - šel bych znova, ***** - musím si pořídit)

Žádné komentáře:

Okomentovat