úterý 16. ledna 2007

"Soutěž, ve které nejde o vědomosti" (aktualizováno!)

Tak už víme, co bude Primou už přes měsíc inzerovaná "Soutěž, ve které nejde o vědomosti". Vzhledem ke sloganu, který ve mě evokuje představu, že hledají blbečky, co se nebojí, jsem tipoval klon soutěže Fear Factor ("Sežer pavouka"), ale tak přísná Prima nebude -- pod názvem Ber nebo neber v průběhu února uvede soutěž Deal or No Deal. Dnes Petr Šnajdr oznámil, že internetovým partnerem bude Atlas.cz, který tak u Primy vystřídá dosavadní Centrum.cz.
Novinky píšou, že moderovat soutěž bude Pavel Zuna, a že výhry se budou pohybovat od jedné koruny do pěti milionů.
Kromě vyvedených prvních VyVolených Prima reality show tlačené svou švédskou matkou úspěšně kazí (VyVolení 2, Moje milá tchýně, Bar, Trosečník). Tak jak to bude tentokrát?
Zatím si tu soutěž můžete on-line vyzkoušet.

3 komentáře:

  1. Pokud chce hráč vyhrát nejvíc pěněz, tak jediná taktika je sečíst všechny zbývající sumy, vydělit počtem krabic a pokud není nabídka delaera višší, jakože většinou (nejspíš nikdy) není, tak pokračovat. Asi si tam musí brát hodně tupý lidi, aby ta hra byla zajímavá.

    OdpovědětVymazat
  2. Aspoň v té flashové hře je to tak, že nabízí cca 60% průměru.
    Je to hodně o tom, ve správnej okamžik tu hru ukončit -- když je nabídka dost vysoká, protože pravděpodobnost, že jsem si na začátku hry vybral kufr s vysokou výhrou je celkem nízká.

    OdpovědětVymazat
  3. Taky mě to moc nechytlo :(

    Nechám se překvapit, co s tím udělá Zuna v televizi.

    OdpovědětVymazat