pátek 2. února 2007

...to be continued

Zatímco někteří se závislostí na seriálech vyloženě chlubí, jiní (úmyslně nelinkuju) jí srdnatě popírají. Přidám se k první skupině, protože, milý deníčku, začínám mít problém. Nemluvím o tom, že když se mi doma objevil seriál Lost (Ztraceni), nedělal jsem dva dny nic jiného. To se vyřešilo samo a ustálilo na cca dvou dílech za večer (tak dobře třech..., no někdy čtyřech..., výjimečně pěti). Jde o to, že dnes jsem měl velmi živou noční můru, při které si pro mě přišli ti druzí. Drželi mě a leželi na mě, takže jsem se nemohl pohnout, nadechnout, natož vykřiknout! V polospánku jsem se snažil křičet o pomoc nahlas, ale nešlo to! Naštěstí jsem se probudil úplně, takže mě neodnesli. Důkladně jsem se schoval pod peřinou, ale naštěstí se do rána už nevrátili.
Na blog si to píšu proto, že už se podařilo díky jednomu blogu vypátrat vraha, takže kdyby dneska v noci přišli zase...
P.S.: Na Nově v pondělí 5.2. dávají speciální díl Ztracených "Lost: The Journey".
P.P.S.: Od neděle 11.2. se Ztracení přesouvají z pondělku zpátky na neděli.

Žádné komentáře:

Okomentovat