čtvrtek 22. března 2007

Upgrade firmware v Nokia 6233

Ač Nokia dlouho odolávala a nechávala svoje zákazníky kvůli aktualizaci firmware chodit do autorizovaných servisů, v poslední době měkne a u novějších modelů si člověk může firmware aktualizovat sám.
Jedinou podmínkou je použití kabelu (já jsem bonusové body od T-Mobile vyměnil za kabel CA-53) - firmware není možné aktualizovat přes bluetooth - a použití jednoduchého postupu:
Samotná aktualizace neskýtá celkem žádná úskalí. Aktualizoval jsem verzi 3.70 na 4.91, do telefonu se nahrálo 23,4 MB(!) a celkem update trval asi 10 minut. Aktualizační program doporučuje mít plně nabitou baterii a zazálohovat data z telefonu. Nicméně před začátkem aktualizace mě donutil připojit napájecí kabel a a po aktualizaci vypadala všechna má data ok.

2 komentáře:

  1. Upgrade u Nokií funguje tak, že si do Nokie nahraješ kabelem novou verzi, odpojíš kabel datový, připojíš napájecí a spustíš upgrade? Chápu to správně?

    OdpovědětVymazat
  2. Ne, takhle jsem to nemyslel.
    Připojí se kabel datový a spustí se aktualizační software, který si vyžádal připojení napájecího kabelu. Aktualizační program nový firmware do telefonu nejdřív zkopíruje (to trvá chvilku) a pak ho v telefonu instaluje (to trvá zbytek času).

    OdpovědětVymazat