čtvrtek 13. září 2007

Astra

* 5.5.1999 (18.9.2001) - + 31.3.2007

Nemusím spravovat upadlou gumu pod levými dveřmi, ofukování čelního skla a špatně se vracející páčku od blikače, ale škoda je úplně nových stěračů.
Život bez auta mi přinesl mnoho nevídaných zážitků, například 3.4. jsem v jedničce od výstaviště na Mendlák potkal Petra Šedu (to je ten, který je známý z rádia svým telefonátem, kdy si stěžoval dispečerovi na chování řidiče tramvaje).
Od pátku 7.9.2007 jsem ukončil spolupráci s DPMB a opět se stal majitelem vozidla. Shodou okolností to bylo téměř přesně 6 let od koupě vozidla posledního a shodou okolností vozidlo pochází od Salzburgu -- tedy z místa, kde skončila Astra.
Takže teď nemusím řešit jak se kam a jestli vůbec dostanu, ale můžu se věnovat úvahám o tom kde zaparkovat, kdy bude blokové čištění a dalším radostem. Ve středu jsem byl na registru vozidel. Bohužel jsem zapomněl doklad o nabytí vozidla, takže mě vyrazili bez poklonků a bez značek. Dnes jsme jeli s Baruškou na kondiční jízdu* a při té příležitosti jsem si kondičně a nedobrovolně zopakoval jak se vyměňuje kolo.
Ach, po tom se mi tak stýskalo! Na registr jdu zas v pondělí a pokud se zadaří, tak pak i dořešit pojištění do pojišťovny.

*) Na kondiční jízdu jsme jeli do Olympie. Tam Baruška 5 měsíců nebyla, takže ji zachvátila nákupní horečka. Naštěstí jsem si vzal s sebou noviny, takže jsem si mohl na křesílku číst v příloze MF Dnes "Brněnská Olympie". Pak jsem nesměle navrhl, že bychom se třeba mohli podívat po botách pro mě, protože v každé mám už díru. Takže Baru si k nákupu, který jsem nesl, přidala ještě tenisky (na mě nic neměli) a jeli jsme domů.

1 komentář: