sobota 11. srpna 2007

Prague (5)

Cesta z Prahy zpátky taky nebyla úplně bez problémů. Začalo tu už při rezervaci lístku po Internetu. Díky nejednoznačným informacím na stránkách jsem si nebyl jist, jestli mám jízdenku do žlutého autobusu nebo do obyčejného autobusu, který jel jako posilový spoj. Moje nervozita dostoupila vrcholu, když stewardka jednoho pasažéra o řadu přede mnou vyvedla, protože měl lístek do druhého autobusu. Nakonec to dobře dopadlo a autobus vyjel do zacpané Prahy. Teď už mi starosti dělala jen peněženka v zadní kapse kalhot. Byl jsem totiž požádán, abych do Brna odvezl nějaké věci: 2.000 EUR v bankovkách různých hodnot, které tak mou peněženku zvětšily zhruba na dvojnásobný objem a lístek na Pendolíno. Společně s batohem se dvěma notebooky a jedním PDA jsem si připadal jak oslíčku, otřes se a jako ideální cíl pro kapsáře a zloděje všeho druhu.
Nicméně se mi vyplatila týden neholená vizáž a převlek za šupáka (no vlastně podobně chodím oblečený skoro pořád, ale to sem nepatří), a do Brna jsem všechno (až na pár milionu nervových buněk umřelých ze stresu) dovezl.
Docela ten týden v Praze utekl.

Žádné komentáře:

Okomentovat