pátek 24. listopadu 2006

Internet Explorer a behavior

Po delší době jsem se dostal k výrobě HTML stránek a zjistil jsem, že přes všechen ten hype provázející uvedení Internet Exploreru 7 jsem úplně zapomněl, jak špatným prohlížečem IE je.
Pokud se ze souboru s CSS stylem odkazuje třeba na obrázek pomocí parametru url (např.: background-image: url(submenu.gif);) bere se cesta k obrázku relativně vzhledem k umístění CSS souboru (což je logické). IE ovšem v případě obdobné vlastnosti behavior vkládající JavaScript (mimochodem sloužící k nahrazování vlastností, které IE nemá) cestu zadanou tím samým parametrem url vyhodnocuje relativně vzhledem k souboru, který CSS styl vkládá!
Prohlížeč, který se chová v podobných situacích pokaždé jinak si zaslouží odstřelit. Mě už zbývá jen zjistit, proč můj oblíbený CSS editor v náhledovém okně používajícím IE soubor odkazovaný přes url našel...

Žádné komentáře:

Okomentovat